• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Algemene voorwaarden

1. Mayalia - Nederland
BTW : NL003270733B66
KVK: 77982703


2. Al onze prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten.
    
    
3. Bestellingen en betalingen
Voor betaling kan gekozen worden uit volgende mogelijkheden:
Betalingen via PayPal, iDEAL, Bankcontact en overschrijving
Eventuele onjuistheden in de facturatie dienen door de klant direct aan Mayalia
 gemeld te worden, zodat we het bedrag kunnen corrigeren.
    
    
4. Verzending
Wereldwijde levering.
     
Verzendingen gebeuren via PostNL post  met tracking voor alle pakketjes.
     
Vanaf een bestelling van €75,- zijn er geen verzendkosten naar Nederland.
Indien uw pakket niet wordt opgehaald in het ophaalpunt en terug naar ons
gestuurd wordt valt de retourkost ten laste van de klant. 

5. Mayalia kan niet verantwoordelijk geacht worden voor
de beschadiging, diefstal of het verlies van goederen tijdens de verzending via
B-Post of PostNL. Indien u zich wil verzekeren kan u best kiezen voor
verzending via DPD. 
Wij doen er alles aan om de goederen zo goed en veilig mogelijk
te verpakken.
    
    
    
6. Recht om af te zien van de aankoop van de goederen
De consument heeft het recht aan de verkoper mee te delen dat hij afziet van
zijn aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van een motief
binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering. Wel rekenen wij een bedrag van €6,99 voor verwerkingskosten. Dit zijn kosten voor de betalingstransactie, verpakking en verzending. Hiermee willen wij klanten aansporen om zo min mogelijk onnodige aankopen te doen, zodat het impact op het milieu minimum blijft. De Klant wordt verzocht de artikelen terug te sturen in hun oorspronkelijke
staat en verpakking, met alle erbij geleverde accessoires, en
gebruiksaanwijzingen. Indien het teruggestuurde product op een of andere
manier in waarde verminderd is, behoudt Mayalia zich het recht voor om de
Klant aansprakelijk te stellen en schadevergoeding te eisen voor elke
waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de
goederen door de klant dat verder gaat dan nodig is om de aard, de
kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Modelformulier voor ontbinding / herroeping

Terugbetaling
Na ontvangst van je retourzending ontvang je uiterlijk na 5-10 werkdagen een
bevestiging van je terugbetaling per e-mail. Voor het retourneren rekenen wij per order een bedrag van €6,99. Dit is alleen als de gehele bestelling of de waarde meer dan de helft van uw aankoop is geretourneerd. Kiest u om een deel (ten minste de helft van uw aankoopbedrag excl. verzendkosten) te behouden, dan rekenen wij geen retourkosten. Retourkosten zijn bedoelt om klanten aan te sporen zo min mogelijk onnodige aankopen te doen. Hiermee kunnen wij een minimale impact aan het milieu realiseren. Deze kosten zijn o.a. bedoelt voor transport en verpakkingsmaterialen. Wanneer u een deel van uw order retour stuurt en daardoor niet meer voldoet aan de voorwaarden voor gratis verzending, dan verrekenen wij na retour de verzendkosten van €6,99.

Verzendkosten
Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren voor eigen
rekening zijn. Tenzij vooraf anders besproken en bevestigd.

Recht van retour is niet mogelijk als een product na aankoop in prijs is gereduceerd. Mayalia bied dagelijks diverse kortingen aan en kan hier geen rechten aan verlenen. Indien uw aankoop binnen 24 uur in prijs is gedaald, dan kunt u contact met ons opnemen voor een gepaste oplossing. Wij proberen samen een overeengekomen koop te realiseren. Het recht van retour geldt niet voor kortingen m.b.t. acties en feestdagen (denk aan Kerstkorting, Black friday, Wintersale, Zomersale, Voorjaarssale, Dag van de Ondernemer en alle overige kortingsdagen of acties.).

Alle teruggestuurde artikelen worden aandachtig onderzocht. Het
uitgangspunt hierbij is dat de consument het artikel slechts mag inspecteren
zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Teruggestuurde artikelen mogen
gepast worden, maar mogen niet gebruikt zijn. Wanneer een artikel een
waardevermindering is ondergaan door het gebruik van de Klant zal dit ten
laste van de Klant in rekening worden gebracht. De koper dient het product
binnen de 14 kalenderdagen in originele staat, ongebruikt, onbeschadigd,
voorzien van alle originele labels en in originele verpakking terug aan de
verkoper te bezorgen. Wegens hygiënische redenen kunnen fopspenen niet
worden teruggenomen. De verkoper verbindt zich ertoe binnen de 30 dagen
na ontvangst van het product het door de koper betaalde aankoopbedrag van
het product (exclusief verzendkosten) terug te betalen via een gift card of
omruiling voor een ander product.
Bij niet-correcte terugzending conform het voorgaande zal de verkoper
niet gehouden zijn tot betaling van enig bedrag en blijft het product
eigendom van de koper. Deze kan het dan binnen de 14 dagen terug ophalen
bij de verkoper of op uitdrukkelijk verzoek van de koper en op diens
kosten terugbezorgd worden aan de koper. Het risico van de terugzending van
het product alsook de kost voor het terugzenden worden uitsluitend gedragen
door de koper. Indien uw pakket niet wordt opgehaald in het ophaalpunt en
terug naar ons gestuurd wordt valt de retourkost van 4 euro ten laste van de
klant   


7. Omruilen
Toch niet tevreden over je product? Dat is vervelend. Daar gaan we iets aan
doen, beloofd. 
Wat dat precies is, zetten we graag even voor je op een rijtje.
• 14 dagen bedenktermijn na ontvangst van je product.
• Bij ruilen: verzenden we gratis het nieuwe product
Artikelen aangekocht via de webwinkel van Mayalia kunnen
geruild worden binnen een termijn van 14 dagen, na dag 1 levering en dit op
voorwaarde dat het product ongebruikt, onbeschadigd is en voorzien is
van alle originele labels. Gedragen, bevuilde, berookte, gewassen,
beschadigde of herstelde goederen kunnen niet teruggenomen worden.
Fopspenen kunnen omwille van hygiënische redenen nooit teruggenomen
worden. Voor alle bijkomende info zie artikel 4.
Wij vragen u ook om binnen de 5 werkdagen ons op de hoogte te brengen
van het feit dat u een product wenst te ruilen.
De kosten en het risico voor het terugzenden van de producten
liggen uitsluitend bij de koper.
Wij behouden ons het recht tot weigering van ruiling voor, indien
wij vermoeden dat het product beschadigd werd door de klant, reeds gebruikt
is of als de redenen ongegrond zijn.
Solden of producten in actie kunnen niet geruild worden.
    
    
8. Klachten

Wij trachten om de aangeboden artikelen zo nauwkeurig mogelijk
te beschrijven en te verduidelijken aan de hand van foto's.
Indien er zich typfouten voordoen ( materiële vergissingen, misslagen), dan
berust dit op een menselijke, onvrijwillige fout en kunnen hieraan geen rechten
ontleend worden.
Kleuren op de foto's kunnen ook afwijken van de echte kleuren.
Instellingen en kwaliteit van uw beeldscherm kan hierop een invloed hebben,
alsook de lichtinval.
Ruilingen op basis van kleurafwijkingen kunnen wij dan ook niet aanvaarden.
Indien u twijfelt aan een bepaald product of verdere info wenst, kunt u ons altijd
contacteren voor meer info.
Wij behouden ons ook het recht voor om onze prijzen aan te passen.
Wij stellen ook alles in het werk om onze producten zo goed mogelijk
te controleren op eventuele fouten of gebreken.
Indien er zich eventuele gebreken zouden voordoen aan de
artikelen aangeboden op onze website zijn wij hiervoor niet aansprakelijk.
Wij vragen u dan zich te richten tot de desbetreffende fabrikant. Gelieve ons
dit ook mede te delen zodat wij de producten ook extra kunnen controleren.
Wij stellen alles in het werk om eventuele klachten te verhinderen,
te verhelpen en op te lossen.
Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor letsels of
schade voortkomend uit gebruik van onze producten.
    
    
9. Garantie
Zoals opgelegd door de wettelijke bepalingen geldt voor onze producten
ook een wettelijke garantie.
Indien een product niet voldoet aan de overeenkomst dient de koper de
verkoper hiervan binnen de 7 dagen volgend op de levering op de hoogte
te stellen.
De eventuele vergoeding hiervoor kan nooit groter zijn dan
het  gefactureerde/betaalde bedrag aan de koper. Gewoonlijke of
normale slijtage, onopzettelijke of opzettelijke veranderingen toegebracht door
de koper aan het product, het niet kunnen voorleggen van een factuur
of geldend betaalbewijs en diverse nalatigheden zijn uitdrukkelijke
maar daarom niet limitatieve uitzonderingen op het
voor vermelde garantiestelsel.
10. Sale items en Outlet
Op artikelen die verkocht worden in onze outlet collectie of items die in sale
zijn geen kortingscodes of extra acties mogelijk.   
 
11. Privacy
De gegevens van onze klanten.
Deze worden niet aan derden doorgegeven. Mayalia mag deze gegevens
gebruiken voor de promotie van haar producten en diensten. De deelnemer
heeft het recht tot inzage van de gegevens die op hem/haar betrekking
hebben en kan de rechtzetting of het schrappen ervan vragen door een e-mail
te versturen aan.

    
    
12. Eigendomsrecht
Geen enkel gegeven of foto's van onze site mag gekopieerd of
gebruikt worden zonder onze uitdrukkelijke toestemming