Klantenservice
1 Verzending
1.1 Mijn bestelling is nog niet aangekomen, wat nu?

Uw bestelling kunt u volgen door middel van de Track & Trace code die u heeft ontvangen. Deze ontvangt u nadat u een bevestiging heeft gekregen dat uw bestelling is verzonden. Soms kan het zijn dat de code in uw spam is terechtgekomen. Kijk daarom altijd even uw spambox na. PostNL probeert uw zending de eerstvolgende werkdag te leveren. Soms kan dit later zijn i.v.m. de feestdagen of COVID19.

1.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Indien u een bestelling voor 17:00 op een werkdag plaatst, dan verzenden wij uw bestelling op dezelfde dag. Meestal komt uw bestelling de eerstvolgende werkdag bij u aan. In sommige gevallen (bijvoorbeeld: weekend en maandag) kan het iets langer duren.

2 Kortingscode/Coupon
2.1 Ik wil gebruik maken van mijn coupon tijdens een BLACK FRIDAY deal, kan dat?

Tijdens de BLACK FRIDAY DEALS worden er geen kortingscodes geaccepteerd. Dit heeft te maken met de hoge kortingen die op de producten worden gegeven. 

2.2 Mijn couponcode werkt niet, wat nu?

U kunt maar 1 couponcode tegelijk gebruiken. Kies daarom altijd één die u de hoogste korting geeft op uw aankoop. Lukt dit ook niet, dan kunt u altijd contact met ons opnemen d.m.v. het webformulier of Instagram (Mayalia.nl).

3 Voorraad producten
3.1 Het product is niet op voorraad, kan ik die nog bestellen?

In sommige gevallen kun u het product nabestellen als deze niet op voorraad is. Hiervoor kunt u contact met ons opnemen d.m.v. het webformulier, mail of Instagram (Mayalia.nl). Als een product helemaal niet meer leverbaar is, dan wordt deze niet meer zichtbaar in de webshop.

3.2 Hoe lang duurt het voordat een product op voorraad is?

Dit verschilt per item. U kunt hiervoor het beste met ons contact opnemen. Soms kan het zijn dat wij geen voorraad aanvullen en alleen op bestellingen een product voor u inkopen. Dit is meestal bij producten in de categorie meubels en interieur. 

4 Betaling (KLARNA)
4.1 Ik heb een bestelling via KLARNA gedaan, maar ik heb nog niks ontvangen.

Soms kan een bestelling niet goed zijn doorgekomen. Dit komt als u vergeet de laatste stap in de betaalprocedure van KLARNA te voltooien. Lukt u dit niet? Dan kunt u contact met ons opnemen voor het ontvangen van de link. Dit kan per mail, webformulier of Instagram (Mayalia.nl). 

4.2 Ik kan niet bestellen via KLARNA, hoe komt dit?

Klarna beoordeelt uw aanvraag voordat uw bestelling aan ons wordt doorgegeven. Bij Klarna wordt er gekeken of u kredietwaardig bent en een positieve betaalhistorie heeft. Helaas heeft Mayalia hier geen invloed op. Het kan dan goed zijn dat uw aanvraag bij Klarna niet wordt geaccepteerd. Wij verzoeken u dan van de overige betaalopties gebruik te maken.